Film! Mästerkatten

Regissör: Chris Miller
År: 2011
Speltid: 90min
Skådespelare: Antonio Banderas – Mästerkatten
Salma Hayek – Kitty Mjuktass
Zach Galifianakis – Humpty Alexander Dumpty
Billy Bob Thornton – Jack
Amy Sedaris – Jill

Filmen handlar om Mästerkattens ungdom då han slog sig ihop med mästerhjärnan Humpty Dumpty och den handlingskraftiga Kitty för att stjäla den berömda Gåsen som lägger gyllene ägg.

Min recension: rolig!! Filmen var riktigt rolig och jag älskar filmen! Kanske p.g.a. Att jag gillar mästerkatten över huvudtaget?
Filmen får betyget 4 1/2/5 stjärnor! (om ni inte fattar vad det står så står det fyra och en halv av fem stjärnor!)



Bilden nedanför är ju bara alltför gullig!


Vad andra skrivit!
Postat av: Fjonken!

2012-03-06 @ 18:50:21
URL: http://f
Postat av: Fjonken!

Hej Fanny!



Du undrade hur man fixade en header till sin blogg och det är rätt komplicerat men jag vet att många bloggar har skrivit om det om du söker på "Hur man gör och lägger in en header på blogg.se" så borde det komma upp ngt ;) Annars kan jag jättegärna göra en header åt dig, mer information om just det hittar du på min blogg www.fjonkie.blogg.se



kram // Fjonken!

2012-03-06 @ 18:53:43
URL: http://fjonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0