Welcome, du som gillar filmer och böcker!

Hej! Jag heter Fanny Strand och driver bloggen. Jag är tolv år och jag älskar filmer och böcker! det kan dessutom hända att jag tipsar om TV-serier och sånt. Men här är lite snabbt om mig!
Namn: Fanny Strand
Ålder: 12 år
Favoritbok: Gillar så många böcker, men om jag måste välja så blir det nog Häxans Dotter av Maj Bylock!
Favoritfilm: Hmm... Världarnas Krig (2005).
Favoritserie: 2½ men, How I met your mother eller America's Funniest Homevideos! :P
Läser just nu: Allie Finkle's regler för tjejer: Flytten av Meg Cabot.
Favoritblogg: Loobook.blogg.se!
Favoritgenre: Skräck, Sci-Fi.
Något mer om mig?:
Jag spelar orgel på fritiden, har två bästisar som är världens bästa(!), jag älskar att rita, skriva och göra filmer med en av mina bästisar. Jag har varit i Danmark, Finland och Norge. Ja, och så Sverige såklart! Jag älskar också att fotografera och jag hoppas också att jag kan fixa designen med en av mina bilder till den här bloggen.
Skolan jag går i heter Sävstaskolan, själv går jag i klass 6G. Jag bor i Vingåker och har det väldigt nära till skolan. Mitt favoritämne är matte och idrott.
Favoritfärgen är lila, så jag tror att det kommer vara lite lila i designen också! Bästa maten är väl ändå pannkakor.
Så, det kanske inte var lite men det var iallafal jag. Bild på mig här nedan!

Vad andra skrivit!
Postat av: Malin Magnusson (:

Fin blogg! Ska bli kul att följa :)!

Vi måste vara någon dag!

2012-01-09 @ 14:17:18
Postat av: Fanny

Re: Tack! Ja, det måste vi verkligen!

2012-01-09 @ 17:13:07
URL: http://moviesnbooks.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Fanny! Jag tror bestämt att vi har samma humor, älskar AFV, haha!

Kram Pernilla

2012-01-09 @ 20:34:17
Postat av: Fanny

re: Pernilla. det tror jag också!

Kram Fanny

2012-01-10 @ 12:50:33
URL: http://moviesnbooks.blogg.se/
Postat av: kamila-pink

heeej jag e Kamila och e 9 jag gillar oxo sci-fi boken var super jag har den hemma gillar du djur sj har jag 2 hundar 1naket marsvin 7fiskar.

jag hittade dig i msp du var stor sj heter jag kamila-pink i msp

2012-01-10 @ 12:54:47
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0